ΠΡΟΣΦΟΡΑ FRANCHISE
Εξαίρετο προϊόν σε ποιότητα και διάρκεια, πιστότητα και τιμή
Μεγάλη ποικιλία αρωμάτων, με έντονη ζήτηση και ανοδικές τάσεις
Χαμηλή αρχική επένδυση
Μεγάλα περιθώρια μεικτού κέρδους
Τεχνογνωσία
Μοντέρνο minimal design καταστημάτων, που διαφοροποιούνται έντονα
Δυνατότητα παράδοσης με το κλειδί στο χέρι
ΠΑΡΟΧΕΣ
Έρευνα αγοράς, αξιολόγηση τοποθεσίας του καταστήματος
Διαπραγμάτευση μισθωτηρίου συμβολαίου
Μελέτη χώρου, φωτορεαλισμός, οργάνωση και επίβλεψη κατασκευής του καταστήματος
Πλήρης προϋπολογισμός του συνολικού κόστους
Διαπραγμάτευση και έλεγχος κοστολογίων κατασκευής
Παρακολούθηση πορείας κατασκευής
Αγορά εξοπλισμού καταστήματος σε προνομιακές τιμές λόγω δικτύου
Ολικό στήσιμο καταστήματος
Εκπαίδευση Franchisee
Εύρεση και αξιολόγηση του προσωπικού
Αρχική - συνεχής εκπαίδευση και κατάρτιση του προσωπικού για τη διαχείριση - λειτουργία του καταστήματος
Εγχειρίδια, σεμινάρια και τεχνικές πωλήσεων
Business Plan πωλήσεων
Εβδομαδιαία παρακολούθηση πωλήσεων και αποθεμάτων
Πρόγραμμα διαχείρισης Εσόδων-Εξόδων
Ανάλυση οικονομικών στοιχείων, επέμβαση και συμβουλές στη λειτουργία του καταστήματος, για καλύτερα αποτελέσματα με σκοπό την επίτευξη μηνιαίων και ετήσιων στόχων
Παροχές αναλωσίμων (εταιρικές τσάντες, κάρτες, κατάλογοι, ενδυμασία, γυάλινες συσκευασίες κ.τ.λ.)
Διαθέσιμη εταιρική ιστοσελίδα μεγάλης εμβέλειας και επισκεψιμότητας για κοινή χρήση και την προβολή του εκάστοτε καταστήματος
Καινοτόμες προωθητικές ενέργειες με δυνατότητα αύξησης των πωλήσεων
Δυνατότητα ασφαλιστικής κάλυψης
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ FRANCHISEE
Παραλαμβανει:
1.1 Εμπορικό σήμα και εξαίρετα προϊόντα ευρέως γνωστά στο κοινό
1.2 Ενιαία εικόνα δικτύου
1.3 Εταιρική ιστοσελίδα και e-shop
Εκμεταλλευεται:
2.1 Πανελλαδική διαφημιστική καμπάνια
2.2 Πρόγραμμα τοπικής διαφήμισης για την περιοχή του
Επωφελειται:
3.1 Από την συνεχή εκπαίδευσή του και του προσωπικού του σε θέματα οικονομικά, τεχνικές πωλήσεων, μεθόδους marketing & management κ.α.
3.2 Από τα σεμινάρια διαχείρισης / λειτουργίας του καταστήματος για αποδεδειγμένες προοπτικές πωλήσεων
3.3 Από την έμπειρη και εξειδικευμένη ομάδα της εταιρείας καθοδήγηση, συμβουλές διαχείρισης σε λειτουργικά θέματα του καταστήματός του και ο ίδιος ασχολείται μόνο με την άνοδο των πωλήσεών του
3.4 Bonus επιβράβευσης πελατών με Κάρτα Μέλους, Μειωμένες Τιμές, συχνές Προσφορές - Δώρα
Διατιθεται:
4.1 Δυνατότητα ενημέρωσης με πλήρη στατιστική ανάλυση για την πορεία – εξέλιξη, ανάπτυξη και το προφίλ των υπάρχων καταστημάτων
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΛΑΝΟ
ΜΕΣΟ ΥΨΟΣ ΕΠΕΝΔΥΣΗΣ | Από 26.000 € + Φ.Π.Α. (αναλόγως τη μορφολογία των τ. μ.) |
---|---|
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΩΡΟΣ | 30 - 60 τ. μ. |
ΚΟΣΤΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ (Συμπεριλαμβάνονται: Laminate πάτωμα, Συναγερμός & Κάμερες, Video Οθόνη προβολής) | 10.000 € |
FACTS | |
ΑΡΧΙΚΟ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑ | 12.000 € |
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ (Συμπεριλαμβάνονται: Η/Υ, Ετικετογράφος, Ταμειακή Μηχανή κ.λ.π.) | 2.000 € |
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΚΙΝΗΣΗΣ | 2.000 € |
ENTRY FEES | ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ |
ROYALTIES | ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ |
MARKETING FEES | ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ |
ΕΤΗΣΙΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ | ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ |
ΜΗΝΕΣ ΑΠΟΣΒΕΣΗΣ (εκτίμηση) | 18 – 36 |
# ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ (Εταιρικά 3) | 5 |
EXTRAS
CONCEPT | |
---|---|
ΧΩΡΑ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ | ΕΛΛΑΔΑ |
ΕΝΑΡΞΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ | 2008 |
ΕΝΑΡΞΗ FRANCHISE | 2013 |
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ | |
ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΣΗΜΑ | ΠΑΡEΧΕΤΑΙ |
ΕΡΕΥΝΑ/ΑΞΙΟΛΟΓΙΣΗ ΑΓΟΡΑΣ | ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΙ |
ΕΥΡΕΣΗ/ΑΞΙΟΛΟΓΙΣΗ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ | ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΙ |
ΜΕΛΕΤΗ ΧΩΡΟΥ/ΦΩΤΟΡΕΑΛΙΣΜΟΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ | ΠΑΡEΧΟΝΤΑΙ |
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ – ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ | ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΙ |
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΜΕ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ | ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ |
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ | |
ΕΥΡΕΣΗ/ΑΞΙΟΛΟΓΙΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ | ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΙ |
AΡΧIKH ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ FRANCHISEE | ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ |
AΡΧIKH ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ | ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ |
ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ/ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ | ΠΑΡEΧΟΝΤΑΙ |
ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ | ΠΑΡEΧΟΝΤΑΙ |
ΕΜΠΕΙΡΙΑ/ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ FRANCHISEE | ΜΗ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ |
ΣΥΜΒΑΣΗ | |
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ | ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ |
ΣΥΜΒΑΣΗ FRANCHISE (σε έτη) | 3 (με δυνατότητα ανανέωσης) |
ΑΝΑΠΤΥΞΗ | |
ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΠΛΑΝΟ ΕΛΛΑΔΑΣ | ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - ΚΕΝΤΡΟ ΑΘΗΝΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΠΑΡΧΙΑΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΝΗΣΙΩΤΙΚΗ ΚΑΙ ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ |
ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΠΛΑΝΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ | ΚΥΠΡΟΣ ΠΓΔΜ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ ΣΕΡΒΙΑ ΑΛΒΑΝΙΑ |
ΣΤΟΧΟΣ
Ο απόλυτος στόχος μας είναι να ταυτιστεί στη συνείδηση του καταναλωτή η λέξη ¨PERFUMEWORLD¨ με τη λέξη ¨ΠΟΙΟΤΗΤΑ¨, για αυτό και η διοίκησή της δουλεύει με μεγάλη προσήλωση και υπευθυνότητα προς αυτήν την κατεύθυνση.
Ως αναπτυξιακός στόχος, ορίστηκε η δικτύωση του brand όσο το δυνατόν σε περισσότερες πόλεις της Ελλάδας και του εξωτερικού, με άμεση στόχευση βάση της επιχειρηματικής στρατηγικής που ακολουθεί την προσεχή πενταετία, ώστε να πραγματοποιηθεί το επιχειρηματικό πλάνο της εταιρείας.
Ακολούθως η σειρά προτεραιότητας ανάπτυξης ορίζεται ως εξής:
ΑΘΗΝΑ
ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ
ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΠΑΡΧΙΑΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ
ΚΥΠΡΟΣ (ΛΕΜΕΣΟΣ, ΛΑΡΝΑΚΑ, ΛΕΥΚΩΣΙΑ)